fredag den 1. april 2011

Knitting heaven

           Kender I det, man køber en bog med diverse opskrifter,
          blot for at indse at der reelt kun er 2-4 af de 100 forskellige projekter
          som man egentlig kan finde på at lave - eller overhovedet at stille frem i huset...!
           - Nå men jeg var ovre og besøge hende her´s blog..
          og faldt pladask for denne bog "Mere feminin strik"som Karina havde vist frem.


          Der gik vist kun 15 min, så havde jeg købt den !
          ( Søg lidt rundt på nettet, hvis du ikke kan komme i butik efter den, for der er lidt at spare, 
            -også selvom porto´en kommer oveni ;D )


          Til alt held, var leveringen lynhurtig,
        og jeg svævede ligeså hurtigt rundt på en sky af bløde strikke muligheder
        Det er en bog, som i allerhøjeste grad rammer det jeg gerne selv vil strikke til mig selv...
              - Nu mangler jeg bare garn... en gedigen mængde garn !  ;-)            As always...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar