tirsdag den 21. september 2010

Sik´en fest vi har haft nu... i lørdags...

Nej,  -det kan ikke gøres for tit !...
 jeg var til smykkekursus igen.
Stadig med den skønne Kristine som underviser 
og denne gang
fandt vi så vej til Karina´s hus i NordJylland.
Og sikke et hus, med dådyr i baghaven... skønt !
Det kreative rod... tag nu ikke fejl ! 
vi vidste PRÆCIST hvor alting var...
Tænk sig, jeg startede dagen med præstations-angst over at lave smykker...
men det ændrede sig, og jeg fik hevet mit inspirationspapir frem.
Ak og ve, startede det så med, at idéerne var FOR vilde til dagen, 
og materialet... Kunne ellers godt tænke mig at lave en ring som Kristine´s ovenfor. :)
Sådan en dag med smykker, er også fyldt med ventetid...
Så hvis tiden ikke gik med mad og kager, og de skønneste lakrids-karameller som Karina stod for.
Så lærte jeg at hækle de der armbånd som alle andre kan...


Denne skønne og lattermilde kvinde, tog sig tid til at lære mig dem...
1000 tak Hanne  for du er dig, og tager dig tid :) -skønt!

Det er stadig ikke sidste gang jeg finder på at melde mig til sådan en dag...
og så var det skam ikke nogen skidt ting at vi var en lille skare.
Tak for en skøn lørdag, mange timers sjov, lærdom, mad og latter :)
Karina + Hanne
og Inger



4 kommentarer:

  1. Søde søde Jani!

    Tusinde tak for billeder og ord.

    Jeg ville elske at få besøg af dig.
    Nu kunne jo nappe en tredages med knapper og overnatning?
    Jeg tager med glæde imod ;)

    kh
    Kristine

    SvarSlet
  2. Det var en skøn, kreativ og inspirerende dag Jani.
    Vi må snart finde noget nyt og spændende vi kan mødes om.
    Hvor dejligt at du har fået gang i armbåndshæklerierne.

    SvarSlet
  3. Tak for en dejlig dag. Det var rigtig hyggeligt -og jeg er bare så vild med blonderinge!

    SvarSlet
  4. Hey de skønne damer ;D
    Det var "æk så ring enda!" at mødes med Jer igen, mon vi skulle finde på at lave en jule-smykke udgave af mødet... tænk det smovs vi kunne tage med.. og lave naturligvis!!
    Knus til Jer, jeg ser jer gerne igen :) - også over broen :)

    SvarSlet