torsdag den 13. maj 2010

Mors dag :)


Så kom turen til mig :)... Mathilde har købt en mors dags gave til mig..
og det er hun go´ til !
Først har hun købt en havebog... for vi elsker begge haven!
(-er dog pt. ramt af en ond skulder, så graveriet
-og løfteriet osv... er overladt til manden )
-Jeg elsker havebøger... bliver så inspireret!
-men det er første forår i huset og første have ;D
Så ingen erfaring med have har jeg i rigelige mængder.....
Jeg vil gerne have ... en dejlig have,- med masser af blomster, hyggesteder,
og ingen skygge af de der skvalderkål... som pt. er på ved ud i græsplænen!


Og så fik jeg også et lidt mere fællesprojekt... et håndaftryk!
Jeg er ikke meget for de ovale platter med aftryk indeni, men vil forsøge at lave hånden så den er 3d udad :)

-Man kan ikke andet end elske de små poder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar