fredag den 30. april 2010

My own.. my precious !!!



Sikke en gave, sikke en pakke... jeg ville lige dele med Jer :) - min ring fra blogtræffet!-

Glæden var stor, da jeg så i min postkasse, (og den får jævnligt en tur på hovedet når jeg leder efter post deri... ;D ) og så var der en pakke fra Kristine!



Jeg vidste godt hvad det var... men jeg måtte jo
lige tage det roligt med at flå papiret op... nyde at
folde siderne op.. læse et lille kort...

Så var den der.. mit første sølvsmykke :D
Hele dagen måtte husbonden så udholde at få
stukket hele hånden i hovedet.. "se skat... er den ikke smuk...!?"

- Jeg har allerede meldt mig til næste kursus...
og denne gang ... forbereder jeg mig ! ;D
Knus herfra til Kristine, og tusind tak !

2 kommentarer:

  1. Wauv en flot ring! Rigtig flot håndværk... Kan godt forstå du stak den op i hovedet på manden hele dagen. :-)

    Rigtig god lørdag til dig!

    Kh. Tine

    SvarSlet
  2. Ja, den er da flot!!! wow :-) Faktastisk at kunne lave sådan noget :-)
    Det kursus må jeg lige høre list mere om. Jeg har selv fået lyst til at arbejde i sølv, efter at have set det smykke, som en guldsmed fra Viborg havde lavet til dronningen i anledning af fødselsdagen. Og så kender du lige til et kursus??? Jeg må vide noget mere, Jani.
    Knus Majer

    SvarSlet