lørdag den 10. april 2010

Mit første skriveri...

Så må jeg igang.....

Kan slet ikke holde mig fra alt det kreative, og det hjertet er fyldt med...
så her er mit bud på en kreativ blog... håber du vil følge med, og måske
finde lidt inspiration til dig selv eller en du har kær.

Jeg laver meget forskelligt;
Hækler, strikker, syr, orkis, printer+trykker, betrækker på gl.møbler,
beklæder, klipper og klistrer, filter, broderer, fletter, sprayer, tegner, maler,-
og nogle gange lægger jeg endda gulv i det gamle hus !

Fælles for det hele er at jeg bliver insprireret af alt og alle,
nogle gange blæser jeg alt op i stor størrelse, skifter materialerne ud,
og andre gange udfordrer jeg fingerspidserne til at lave det hele så småt så småt...

Håber vi ses på bloggen ;D

2 kommentarer:

  1. Hej Søde Jani,

    Tillykke med dit nye site - hvor ser det spændende og indbydende ud...

    Glæder mig til at se hvad det udvikler sig til - at det udvikler sig er jeg slet ikke i tvivl om!

    Knus Annette

    SvarSlet
  2. Hej Annette, 1000 tak for det :) -og velkommen til. Knus herfra.

    SvarSlet